一只角的Amdusias

微博同名
此号现由角角劳斯的马仔经营,造福不用微博的小伙伴们www

来了……!假装是古埃及七夕❤️选择了哈托尔采莎草节,送给大家甜蜜的赛奈~

✨ ✨ ✨ ✨ ✨ 🛶 ✨ ✨ ✨ 

I had a dream of a ship that was sailed in the night

我梦见了一艘航行于暗夜的船

Such a sweet sweet call the siren soothes my mind

人鸟的甜蜜叫唤抚慰我的心灵

I know a place where it's always so perfect and blue

我知晓一个总是如此完美湛蓝的去处

And the boy says babe believe me it's all for you

男孩说 宝贝请相信这一切都是为了你

The fortune said

所有的财富都在私语

Flowers bloom with no regret

说那花开无悔

Surround me body and soul

包裹我的躯体与灵魂

Pull me into your glow make me blush

拉我融入你的光辉 让我双颊泛红

Unbound me spin me in gold

解开我的束缚 让我旋入这一片金色

As the story unfolds in your touch

当故事在你的触摸下展开

Who can breathe me into life

谁能让我于生中尽情呼吸

Just one more look at you

只需再看你一眼

My heart has been hypnotized

我的心就迷醉纷乱

Hypnotised

-Years & Years

评论(14)

热度(1111)

  1. 共32人收藏了此图片
只展示最近三个月数据